حواديت الساعة

القصة الكاملة لتصوير أفلام جنسية لأطفال حضانة في كوبلنس بألمانيا

الحضانة صورت أفلام جنسية للأطفال لبيعها في الديب ويب

نشرت الناشطة الحقوقية شروق مصطفى كواليس قضية من العيار الثقيل وهي قيام حضانة في كوبلنس بألمانيا باستغلال الأطفال في سن ٤ سنوات لتصوير أفلام جنسية معهم وبيعها في الانترنت المظلم.

وعن تفاصيل القصة قالت شروق مصطفى في تصريحاتها نصا: جروبات العرب في المانيا دلوقتي مقلوبة علشان في أم في كوبلنس طلعت قالت أن بنتها اللي عندها ٤ سنين ونص اتعرضت في الحضانة لاعتداء جنسي وبيصوروها وهما بيمارسوا معاها الجنس هي وأطفال تانية علشان يبيعوا الافلام دي على الديب ويب او للمواقع اللي بتاخد النوع دا من البيدوفيليا!.

واضافت: الموضوع مرعب يا جماعة مرعب تماما، الام بتقول راحت اخدت بنتها للمستشفى والشرطة الجنائية اتبلغت وجت من مدينة تانية وان الطبيب لقى فعلا أن في آثار اعتداء وحقيقي العرب ع الجروبات مش ساكتين والدنيا مقلوبة بقالها كام ساعة، وفي كذا حد نزل أنه اتواصل مع ناس هناك ومش هيسكتوا ع حق الطفلة ولا الاطفال اللي معاها!

وتابعت: حادثة زي دي لو ثبت صحتها ما ينفعش تعدي كدا ابدا! حادثة زي دي لازم يتاخد فيها اكشن من مؤسسات حقوق الاطفال الدولية! لحد ما يثبت صحتها ولو ثبت الحضانة باللي فيها دول لازم يتوقع عليهم أقصى عقوبة مش هزار ابدا ابدا!!!!!على كلام البنت الطفلة زي ما الام بتحكي:”أنهم بيجبروها على ممارسة الجنس بالكامل وبيعذبوها جسديا علشان يستمتعوا بدا” والام بتحكي تفاصيل مرعبة مفيش شخص بالغ اصلا يقدر يستحملها إلا لو كان غير سوي ما بالك بطفلة!!!!

وواصلت حديثها قائلة: في ناس كدا؟اه في ناس كدا طبعا في كل حته في العالم بيحبوا يمارسوا الجنس مع الأطفال وفي كل مكان في العالم بيتوقع عليهم أقصى عقوبة بتوصل للاعدام.لكل اصدقائي الصحفيين أو المؤثرين اللي عايشين في المانيا وليهم صوت يا ريت يا ريت تحاولوا تفهموا اللي بيحصل وتقدموا مساعدة للأطفال دول وتتاكدوا وتدعموهم.

 

 

 

 

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock